Coca-Cola a producent Mark Ronson vyzývajú mladých z celého sveta, aby sa hýbali v rytme londýnskej olympiády.

Spoločnosť Coca-Cola sa nechala inšpirovať rytmami, duchom a kultúrou Londýna, v ktorom sa za necelý mesiac uskutočnia olympijské hry. Cieľom kampane Move to the Beat je inšpirovať mládež po celom svete, aby spoznala olympijské hry a športovcov aj z inej stránky. Začiatkom júna preto štartuje aj na Slovensku.

Ambíciou kampane Move to the Beat je priblížiť olympiádu a šport tínedžerom. Kampaň stavia na vášni tínedžerov k hudbe, inšpiruje sa londýnskym hudobným dedičstvom a prepája londýnsku hudbu s olympijským športom.

„Ak majú mladí niečo skutočne radi, potom je to hudba,“ uviedla Daniela Paličková, PR manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú a Slovenskú republiku. „Kampaň Coca-Cola Move to the Beat prináša aktívne prepojenie hudby, športu a leta. Olympijské hry, ktoré podporujeme už 84 rokov, chceme po prvýkrát naozaj priblížiť hlavne mladým ľuďom. Kampaň je postavená na neobvyklom príbehu vzniku Coca-Cola Olympijskej hymny, ktorý zaujme nielen mladých ľudí.“

Kampaň Move to the Beat bude obsahovať nasledujúce prvky:

Pieseň Anywhere in the World

V optimistickej pesničke, ktorú na základe zadania spoločnosti Coca-Cola vytvoril držiteľ Grammy Mark Ronson a populárna vokalistka Katy B, sa miešajú zvuky olympijských športov s rytmom londýnskej hudby. Ronson hľadal inšpiráciu pre melódiu piesne po celom svete, kde sa stretával so športovcami a natáčal zvuky ich športu, ktoré určujú rytmus skladby. Pieseň je súčasťou televíznej reklamy Coca-Cola.

„Podarilo sa mi urobiť niečo naozaj unikátne, keď som sa zoznamoval s týmito pozoruhodnými športovcami a natáčal zvuky ich športu. Je skvelé spolupracovať s Coca-Colou na kampani Move to the Beat pre londýnsku olympiádu 2012,“ uviedol Ronson.

Športovci v hlavnej úlohe

V kampani Move to the Beat sa predstaví päť mladých olympijských nádejí. Všetci sa do výberu dostali preto, že zosobňujú hodnoty pozitívneho prístupu a optimizmu, ktoré sú kľúčové pre Coca-Colu a samotnú olympiádu. Kampaň podporia nasledujúci športovci:

  • Darius Knight, 21 rokov, stolný tenista z Veľkej Británie
  • David Oliver, 29 rokov, pretekár v prekážkovom behu na 110 metrov zo Spojených štátov
  • Kseniya Vdovina, 24 rokov, šprintérka na 400 metrov z Ruska
  • Dayyan Jaffara, 17 rokov, lukostrelec zo Singapuru
  • Maria Espinoza, 23 rokov, taekwondistka z Mexika

Športovci poslúžili Markovi Ronsonovi ako orchester – unikátne zvuky, ktoré sú typické pre ich športové disciplíny, sú ústredným motívom piesne kampane.

Informácie a foto poskytol pre Music4u.sk Pavel Tekel.